Nytt avtal gånghjälpmedel
2021-11-01: Från 1 november har Hjälpmedel Stockholm ett nytt avtal för sortimentet inom gånghjälpmedel.
Utgående sortiment kommer att levereras under en övergångsperiod. Nytt sortiment kommer att finnas i Beställningsportalen när det utgående sortimentet är slut på lager.
Om du har frågor om det nya avtalet kan du skicka frågan via e-post till ADL-gruppens gemensamma e-postadress (hjmsadl.slso@regionstockholm.se) alternativt kontakta någon av de sortimentsansvariga hjälpmedelskonsulenterna.
Publicerad 2021-11-01
Senaste nyheterna
-
Nu kan du få dina fakturor från Hjälpmedelsverksamheterna via Kivra
-
Information gällande annan betalare
-
Leveransförsening
-
Fortsatt utfasning av IDC vårdarstyrning från Invacare AB
-
Vårens förskrivar utbildningar- ute nu
-
Rekryteringsmässa Bazaren
-
Alternativ mutter till My-Loo toalettförhöjare
-
Hjälpmedel till flyktingar från Ukraina
-
Kurskatalog
-
Boka utprovningsrum