Uppdatera dina kontaktuppgifter

2020-03-25: Det är viktigt att ha uppdaterade kontaktuppgifter i Beställningsportalen så att vi kan nå dig som förskrivare vid behov. När många är frånvarande från jobbet är det viktigt att vi får tag på någon från förskrivande enhet för att inte hjälpmedelsleveranserna ska dröja.

Utöver ditt telefonnummer vill vi därför att du fyller i ett receptionsnummer eller dylikt, så att vi kan få tag i någon av dina kollegor utifall att du är frånvarande. Detta hjälper oss att kunna leverera hjälpmedel i tid. 

Var ändrar jag mina kontaktuppgifter? 

Ditt telefonnummer kan redigeras under rubriken "mina uppgifter" när du har loggat in in Beställningsportalen.

För dig som loggar in i Beställningsportalen med ditt e-tjänstekort hämtas fältet "telefonnummer" direkt från EK, elektroniska katalogen, och kan inte ändras i Beställningsportalen. För att ändra ditt telefonnummer kan du antingen ändra uppgifterna i EK eller lägga till korrekt nummer vid raden "mobilnummer".